Systém hladu a žízně
| Kategorie
| Systémy
|
Zdroj
| Equilibrie
|
Stav
| Aktivní
|
ostavy v Equilibrii musí čas od času jíst, pít a odpočívat. Míra vyhládnutí postavy je závislá jak na její rase - např.
půlork či prožraný půlčík vyhládne rychleji nežli elf. Tak i na místě, kde se postava nalézá - např. zasněžené pláně nutí
postavy více jíst, protože se energie spotřebovává na produkování tepla. Podobně s žízní - vyprahlé pouště se žhnoucím
sluncem nad hlavou přímo nutí pít tekutiny ve velkém.
Pro konzumaci se vyskytuje nepřeberné množství pokrmů a nápojů. Vyskytují se i kombinované potraviny - např. husté trpasličí
pivo nejen utiší žízeň, ale i zasytí. A pochopitelně i trochu přiopije. Každá potravina tak má svou nutriční hodnotu i obsah vody.
Na podporu cestovatelů je možné zakoupit i cestovní čutory, jenž je možné opakovaně plnit z kašen, studánek a pramenů.
To vše v provedení pro pár loků až po velkou hliněnou lahev či soudek jehož hmotnost se mění podle množství vody v něm obsažené.
Postava může i vyhladovět či vyžíznivět k smrti, proto není dobré přehlížet varovné příznaky. K dispozici je více než 100 druhů
jídel od ovoce přes zeleninu, masa, chleby, polévky, hotová jídla až po laskominy a sušenky. Vše rozlišeno cenou, chutí,
vzhledem, vůní, dostupností, nutřičním obsahem, obsahem vody a alkoholu. V nouzi nejvyšší lze sníst i
syrové maso či neznámé houby, ovšem následky na sebe nemusejí dlouho čekat...