Novinky
19. 9. 2021
Equilibrie 5

Nikdy bych nevěřil, že tyto řádky budu psát, ale po měsících příprav jsme dokázali nemožné a 11. 8. 2021 jsme spustili Equilbrii 5 založenou na Neverwinter Nights: Enhanced Edition. Více informací o tomto kroku si můžete přečíst na našem fóru Přechod na Neverwinter Nights: Enhanced Edition.
Toto přineslo řadu změn i novinek ve světě a ne všechny lze popsat zde, ale všechny zásadní změny jsou sepsány na fóru v tématu Info - Novinky a změny.
Za zmínku jistě stojí upgrade našeho serveru, jehož popis najdete na stránce technického zázemí.
Zde zmíním pouze rozsáhlou aktualizaci stránek, které nově zohledňují nutnost instalace hry Neverwinter Nights: Enhanced Edition a větší novinku úpravy kanálů mluvy popsanou v sekci Jak hrát RP. Nezapomeňte si také projít úpravy povolání v sekci Equilibrie nabízí.
Došlo také k aktualizaci hierarchie týmu a zrušení části pravidel, které se věnovaly statutům, které se již od Equilibrie 4 nepoužívají.
V neposlední řadě jsem zahrnul Labira a Onyxe do našeho sálu slávy neboť neexistuje nikdo další, kdo by si to zasloužil více a snad jde o důstojnou tečku za jejich nenahraditelným působením ve světě.

15. 11. 2017
Změna adresy serveru

Stáhnete-li si instalátor Equilibrie alespoň ve verzi 2.1.5., nemusíte dělat vůbec nic, vše bude fungovat jak má.
- Nová adresa serveru je:
server.equilibrie.cz:5121 . - Pravděpodobné datum přesunu je sobota 25. 11. 2017. Starý server bude v brzkých ranních hodinách vypnut a všechna data přesunuta do nového umístění.
- Pro jistotu zdůrazním, že se nejedná o wipe; herní čas, postavy, nájmy, obsahy trezorů budou zachovány.

29.10.2017
Nová WB


17.1.2009
Vylepšení stránek

- Nová galerie kreseb hráčů na motivy herního světa.
- Galerie videí a upoutávek z Equilibrie.
- Doplněny nové obrázky od hráčů do galerie ze hry.
- Je prezentován doposud skrytý bůh Bhaal.
- A je rozšířena část Equilibrie nabízí o popisy nových věcí a systémů jenž byly na Equilibrii vytvořeny.
15.6.2008
Start Equilbrie 3 fáze 1 je tu!

Spuštění
- Start se koná v sobotu 28.6.2008 v 11:00 dopoledne.
- Před spuštěním poběží modul nějakou chvíli v zaheslovaném stavu. Je třeba nastavit databázi a zkonvertovat některé její části.
Co můžete čekat
- Ve zkratce všechno co je vypsané v příslušném topicu na fóru.
- Po nalogování se stávající postavou bude postava přesunuta do lokace "Prvotní kámen, dotvoření postavy".
V této lojkaci naleznete podrobný návod co dělat, zde jen shrnu základy. Tato lokace slouží pro dotvoření postavy a jedná se čistě
o OOC lokaci - postava si pobyt v ní nebude pamatovat. Zde je vám umožněno vytvořit si až 4 RP předměty pro vaši postavu
(s možností jejich pojmenování) a zapnout na postavě vybrané runy EXTRAS. Kdo nechce těchto možností využít prostě jen projde
až na konec a postoupí dál.
- Po ukončení výběru se vaše postava již NIKDY do této lokace nevrátí, važte proto svá rozhodnutí pečlivě a čtěte informace pozorně.
Vše chápejte doslovně, např. je li napsáno bonus míní se skutečně bonus. Pokud se spletete při výběru extras oprava není možná, DM nemají možnost opravy.
- Po skončení výběru se Vaše postava ocitne na Desce v místě kde byla naposledy a můžete dále normálně hrát.
- Vaše postava obdrží jednu knihu ze systému Nápovědy "Co je nového na Equilibrii 3". Knihu nelze odložit, ale lze ji zničit použitím
(s potvrzením). Ke všem tématům Nápovědy se dostanete použitím featu "Pokročilé ovládání postavy".
- Vaše postava bude zkonvertována na verzi EQ3 automaticky a prakticky okamžitě. Taktéž jí bude do 1 min po nalogování zkonvertován veškěrý inventář.
O konverzi je hráč detailně informován. Konvertované předměty se mění automaticky a to tak že hráč nic nepostřehne, nic kromě hlášky o provedené
konverzi. Tj. žádné změny v inventáři.
- Jedinou změnou v inventáři je ztráta systémových zlatých a jejich změna na mince.
Jak se připravit na přechod postavy na EQ3 verzi
- Nenechávejte před konverzí (prvním nalogováním na EQ3) svou postavu vytíženou na maximum. Postava získá dvě knihy z nápovědy
(těch se můžete hned zbavit) ale také peněžní mince. Jedna mince váží 0.1 libry (méně nejde). Postava dostane takovou skladbu
mincí, aby jejich váha byla minimální. Např. pokud postava má u sebe 12.348 zlatých tak obdrží 4 zlaté, 46 stříbrných a 48 měďáků
což představuje celkovou váhu 9.8 libry. Nechejte si proto v inventáři rezervu cca 10 liber.
- Nenechávejte postavu před konverzí s přeplněným inventářem (žádné nebo jen málo volného místa v inventáři). Nové předměty a mince
by mohly postavě vypadnout na zem.
- V případě, že se místo v dotvoření postavy ocitnete jen na Prvotním kameni, popojděte kousek s postavou. Záchytná pojistka postavu
teleportuje do kam má. Pokud by to nepomohlo tak se vraťte do kruhu kde se postava objevila. Tento jev může nastat jen v případě,
že se nalogujete přesně v okamžiku kdy na logovacím místě stojí jiná postava. Když nepomůže nic kontaktujte DM s prosbou
o manuální přehození (nepravděpodobné).
- Když vám nebude něco jasné, tak se podívejte do Nápovědy. Naleznete ji po použití předmětu/featu "Pokročilé ovládání postavy".
Totéž platí pokud nebudete vědět jak co dělat. Teprve že odpověď nenajdete v nápovědě, tak se ptejte na fóru.
- Nesnažte se, byť v dobré víře, zkoušet obcházet systémy. PLACOS je již aktivní a odchytil by vás. Jak jsem slíbil před časem, až do
detailního odladění jsou ovšem vypnuty veškeré důsledky PLACOSu. Tj. jak negativní tak pozitivní. Co je zapnuté je hlídání, hodnocení,
upozorňování a odesílání hlášek, ale provádění akcí důsledků je vypojeno (bonusy/postihy).
- Z odbornosti (featu/runy) "Pokročilé ovládání postavy" se stal velmi důležitý nástroj pro vaši postavu. Prostudujte jeho rozšířené možnosti.
Časté dotazy
- Je třeba relevelovat postavu jako při startu Equilibrie 2?
Ne není. Zatím není. Relevel bude třeba až při spuštění EQ3 Fáze 3.
- Je třeba instalovat beta patch NWN 1.69 nebo CEP3?
Ne. Nemusíte instalovat nic.
- Je třeba nějak aktivovat nové možnosti postavy?
Ne. Veškeré nové možnosti postavy se aktivují automaticky.
- Musím vyndat předměty z perzistentních trezorů?
Pokud máte trezory s individuálním přístupem (v pronajímacích domech a bytech, v soukromých obydlích, v bankách trezory v samostatných zamknutých místnostech) tak ne. Jedině kde je třeba vyndat předměty z trezoru jsou veřejné trezory v bankách, které se ruší. Tj. ty v místnosti kam může vejít kdokoliv.
- Zůstane mi po přechodu platit můj pronájem bytu?
Ano zůstane. Jak klíč tak záznam v databázi je konvertován a platí nadále. Netýká se krátkodobých pronájmů (pokoje v hostincích).
- Můžu se odlogovat v lokaci dotvoření postavy?
Můžete, systém pozná kde jste byli naposled a že postava nebyla dotvořena zcela a při příštím nalogování vás znovu odešle do dotvoření postavy.
- Jak poznám které šaty jsou do tepla a které do zimy?
Kompletní odpověď je i v Nápovědě. Jednoduše tak, že na ně použijete předmět/feat Koule stavu (Zjištění stavu). Nebo si je můžete obléci a použít předmět/feat "Pokročilé ovládání postavy" - sekce Informace o postavě.
- Nejde jíst jídlo a pít nápoje! Co s tím?
Na 99% je to proto, protože jídlo a nápoje nejsou zaplaceny. Dokud za zboží nezaplatíte tak prostě použít nejde. Až za něj zaplatíte tak se "zplnohodnotní" a jíst a pít půjde.
Překvapení
Jako překvapení byly spuštěny zcela nové stránky Equilibrie. Zatím běží na jiném hostingu nežli fórum (což je i výhoda). Dostanete se na ně prostě zadáním adresy www.equilibrie.cz. A co je nového?
- Nový hezčí fantasy design.
- Nová interaktnivní i plakátová mapa od Balroga.
- Množství nových informací jak o světě tak o dění v něm.
- Jasnější pravidla a doporučení.
- On-line status počtu hráčů ve hře.
- Možnost uploadovat portrét postavy a jejich stahování.
- Lepší slovníček pojmů.
- Pantheon s úžasnými knihami od Libry.
- A spousty dalších věcí a věciček...
14.2.2008
Start Equilbrie 3 fáze 1 se blíží!

Mezitím probíhají práce na zcela novém webu Equilibrie v novém graficky poutavějším kabátku s větším množstvím informací. Za čas je plánován přechod ze stávajícího fóra na nové značně vylepšené a plně integrované do stránek jenž přímo pro tyto účely bude vyvinuto jako vedlejší produkt paralelního projektu.
25.6.2007
Prohlášení 2

Ačkoliv ten týden nebyl asi pro nikoho jednoduchý, ani pro mě, ani pro vás, hráče, tak myslím že byl potřeba a v budoucnu se ukáže jako svým způsobem přínos. Během toho týdne se ukázala spousta věcí. Například jak si kdo čeho cení, kdo je pro co ochoten něco málo obětovat a kdo není, kdo myslí především na sebe a kdo na ostatní, někteří si uvědomili jak to asi může vidět a možná i cítit "druhá" strana, a spousty dalších věcí... Dalo by se to shrnout příslovím, že teprve v nouzi poznáš charakter.
Já si například uvědomil, že jsem jednal svým způsobem tak trochu nefér vůči těm slušným hráčům - nechal jsem je v kruté nejistotě. Za to se vám, slušným hráčům, omlouvám. Polehčující okolností mi budiž, že jsem v tu chvíli byl zcela na dně a předchozí a další dny byly prakticky stejné. Vydržet se mnou v ten čas asi muselo být dost obtížné...
Ano, ač mě to stálo mnoho sil, tak jsem četl veškeré dění na fóru a pomalu si dělal z příspěvků a dění okolo obrázky o jednotlivých lidech. Budiž tímto dík všem kdo mi nabídli pomoc, nebo přímo pomohli ať již návštěvou, přímou podporou, psaním, radou nebo jinak...
Minulý týden jsem zavažoval velké množství variant co dál. Od naprostého ukončení a přejití na soukromý zaheslovaný malý server na platformě NWN2, přes vývoj vlastní platformy, pokračování projektu Equilibrie i jeho předání někomu jinému či jeho ukončení bez náhrady a mnohé další... Nutno podotknout, že ve stavu v jakém jsem se nacházel má rozhodnutí silně ovlivňovalo dění zde na fóru. Proto jsem konečné rozhodnutí odložil na čas, kdy vřava dostatečně utichne a já se trochu vzpamatuji. Stalo se. Budiž dík mé dobré Víle, že mi tolik pomohla.
Ze všech uvažovaných variant jsem vybral následující: Equilibrie pod mým vedením dále pokračuje.
Hodně mi v rozhodování pomohli sami hráči, zjistil jsem že je stále dostatek těch, kteří ocení námahu a vložené investice a dokáží přijmout jak to co se jim líbí a je pro ně výhodné tak i tu trochu co se jim líbit tolik nemusí a nemusí být až tak příjemné. Budiž jim dík.
Ovšem vzhledem k událostem posledních měsíců a týdnů jsem se rozhodl přijmout opatření, která jsem kdysi před rokem a víc automaticky odmítl s poukázáním na vyspělou kulturnost hráčů. Mýlil jsem se. Přijímám proto množství opatření, jejich jediným cílem je zabezpečit plynulý a bezproblémový chod světa a jeho další vývoj. Jiné důvody pro jejich zavedení nejsou i když nepochybuji, že někteří je jistě "najdou" a všem patřičně nahlas "odhalí".
- Je zavedeno několik nových pravidel o chování na fóru.
- S okamžitou platností se zavádí hierarchická struktura práv a to jak pro tým Equilibrie, tak i pro hráče.
- V týmu Equilibrie bylo provedeno několik změn a další se plánují.
- Několik hráčů je za své chování zařazeno do skupiny Potížistů.
- V nejbližší době bude probíhat jmenovité neveřejné oslovení vybraných slušných hráčů s nabídkou vstupu do skupiny Rádců.
Na závěr mi dovolte jednu paralelu jenž mě nedávno napadla. Myslím, že je docela příhodná, i když se dozajista najdou tací, co ji začnou po kouscích cupovat že tohle neodpovídá protože tohle a onohle, takže je to celé někde mimo a o ničem... Pokud chcete tak následující vsuvku prostě přeskočte. Já cítil potřebu ji napsat.
Vztah mezi hráčem a světem na kterém hraje je něco jako partnerský vztah. Když někoho máte rádi a jste do něj zamilovaní tak nejprve nevidíte, nebo spíše odmítáte vidět chyby toho druhého. Nebo to co není chyba, ale vám osobně nesedne. To je normální a říká se tomu zamilovanost. V našem případě okouzlení světem.
Pak přijde prohlédnutí a střízlivější fáze - hodnocení. Teď záleží na tom jestli toho druhého skutečně máte rádí. Rádi natolik, že vám to co na něm nesedene bude jedno, že ty "špatné" drobnosti prostě přehlídnete a partnera akceptujete takového jaký je. S tím co na něm milujete i s tím co vám příliš nevyhovuje. Přestanete vzhlížet ke svému ideálu dokonalosti a budete akceptovat toho druhého i když víte že on tím ideálem není a nikdy nebude. Pak je to láska.
Může se i ukázat, že dříve přehlížené vám nevyhovující vlastnosti, zvyky či rysy povahy budou pro vás natolik odrazující, že se prostě s partnerem v klidu rozejdete. I to je normální vývoj. Ovšem to nejhorší pro vztah co můžete udělat je snažit se toho druhého předělat tak, aby ty jeho pro vás "špatné" rysy byly nahrazeny jinými, vhodnějšími - snažit se partnera předělat ku obrazu svého ideálu. Můžete argumentovat tím, že je to pro dobro vztahu a toho druhého, ale to věci jen zhoršuje. Taková snaha nakonec stejně skončí rozpadem vztahu. Jenže hodně bolestivým rozpadem a ukončením, nezřídkakdy s nenávistí k tomu druhému na obou stranách. A myslím, že přesně tohle se stalo na Equilibrii...
Kéž by tohle vedlo k zamyšlení nad minulou i současnou situací u všech, kteří měli dostatek trpělivosti a dočetli až sem...

16.6.2007
Odstoupení

- Zastavení vývoje modulu, lokací a systémů
- Zastavení vývoje craftu
- Zastavení úprav lokací i vzhledem k hráčským autoquestům (tohle je mi líto nejvíc..)
- Zastavení opravy chyb modulu
- Zastavení provozování DM činnosti
- Zastavení činnosti správy serveru
- Zastavení herní činnosti
- Zastavení správy stránek Equilibrie
- Zastavení odpovídání na fóru Equilibrie
- Zastavení řešení problémů
- PM zprávy jsou u mě automaticky mazány
Vskutku nemám zapotřebí, aby každý můj čin či update nebo úprava modulu, jenž jsou vždy z mé strany promyšleny vzhledem ke všem důsledkům a směřují k vyvážení modulu či jeho obohacení, byl nekonstruktivně kritizován a byla mi opakovaně a soustavně skupinou hráčů přisuzována veskrze negativní motivace a to přes moje prohlášení a snahy o vysvětlení ač bych toto vysvětlení vůbec podávat nemusel.
Mrzí mě, že to skončilo takhle, ale uvedená situace ve mě ničí veškerou motivaci a snahu, jakož i moje psychické zdraví. Být označen defacto od hostů na mém světě za zkorumpovaného a schválně nechápajícího a to i přes mé deklarované cíle o porozumnění a snahu o korektnost zejména v rozdělování výhod či zásluh mezi postavy mě bytostně uráží.
Obětoval jsem pro Equilibrii neskutečné množství času a úsilí jakož i nemalé finanční prostředky (přes 60.000,-) aby jste vy, hráči ale i já, měli kde hrát a aby svět byl co nejdokonalejší kulisou pro co nejhezčí hru. Zpočátku kdy nadšení hráčů bylo velké byla situace mnohem lepší a i přes extrémní vypětí při odladění byla pro mě práce na Equilibrii potěšením.
Následovalo několik dalších období a jak se zdá někteří hráči si na servis jim podávaný zvykli jako na samozřejmost. Další pak zjistili, že reálie již tak dost volného světa přesně neodpovídají jejich představám, ať již co do sociálních postojů NPC komunit, nastavení obtížnosti, nebo odlišnosti od reality či zastoupení zla/dobra. V okamžiku, kdy jsem odmítl dle těchto jejich představ změnit svět a to do všech důsledků často velmi závažných, nastal problém. Tento stav posléze přerostl do současného stavu kdy se mi zdá, že někteří hráči cokoliv co udělám či prezentuji berou jako "Labir proti všem" a přisuzují mi velmi špatné důvody mého jednání. Podobně u několika dalších DM.
Equilibrie je jako moje dítě, mám ji rád jak jen mohu. Ale naprostá ztráta důvěry ve mě a v mé důvody správy, vývoje a změn modulu mě tak nedává jinou možnost nežli se stáhnout z projektu Equilibrie. Děkuji všem slušným a spolehlivým hráčům za jejich hru, rady i podporu.
Z úcty k těm slušným hráčům budu i nadále provozovat server s automaticky běžícím světem.

4.5.2007
Větší update stránek

30.4.2007
Update stránek

27.3.2007
Výměna serveru a start Equilibrie 2.0 (Rozšíření)

Předpokládaná doba instalace se v případě potíží může změnit.
20.2.2007
4. setkání hráčů Equilibrie i jiných sfér

Bližší informace na fóru.
17.11.2006
3. setkání hráčů Equilibrie i jiných sfér

Bližší informace na fóru.
14.11.2006
Na Equilibrii proběhl poslední velký update před Rozšířením:
- Piráti na Ostrově vyvrženců vzali vládu nad ostrovem pevně do rukou a tak na tomto místě zavládl teror a nevolnictví.
- V Mithalliru byl dostavěn chrám Solara a nové cvičiště.
- Nově jsou v prodeji magické barvy, které po rozetření na zem vytvoří předem daný obrazec, jako například pentagram, vyvolávací runy nebo černé ornamenty...
- Dodáno do hry několik desítek artefaktů - starých a mocných zbraní a věcí, které se mohou s malou pravděpodobností objevit jako součást těžko přístupných pokladů.
- Doplněny další nové nemoci
- Zvýšeny mzdy v systému práce. Přechod na vyšší taxy bude proveden automaticky.
- Doplněny horké nápoje se schopností léčit nachlazení. Nápoje jsou ale méně účinné a tak jich bude pravděpodobně nutné vypít vícero. Nápoje po zakoupení chladnou a ztrácí svou léčivou moc, ale i zcela po vychladnutí si zachovají nutriční obsah a obsah vody.
- Doplněny Onyxovi místní speciality a pochutiny. Každé město či víska se nyní může pochlubit třemi místními specialitami. Celkem 30 nových jídel a pochoutek od restovaných škorpiónů přes přejeté slepice až po opečenou slaninu a medový koláč.
- Upraveno a přestavěno několik lokací.
- Množství drobných změn a vylepšení.
11.10.2006
Vylepšení

- Kouzla na postavách nyní mohou zinterferovat a vyprchat. Toto vnáší pro mágy a kleriky doposud opomíjený faktor nejistoty.
- Zcela nově řešený systém nemocí. Nemocí je více a jsou méně snadno rozpoznatelné. Nemoci se mohou vyvíjet a přecházet jedna do druhé (např. neléčená slabší forma do silnější). Dostupné obsáhlé IC info, medikamenty a modlitby. Na své si tak přijdou i postavy ranhojičů a kněžích. Zároveň systém nemocí byl propojen i se systémem sběru/dolování a tak dlouhodobou nepřeržitou činností sběru dolování může postava chytit nemoc či úraz. Nově lze nemoci přetrpět (pokud je postava přežije) a lze mít kolik chcete nemocí najednou ne jen jako doposud jednu.
- Byl upraven systém NPC spawnu. Nepřítelské NPC spawnované tímto systémem by se tak neměly zničeho nic spawnout v blízkosti hráčských postav jakmile nějaká postava vejde do lokace či na rozhranní dne a noci.
- Mágové získali tzv. magiometry, které dokáží měřit potenciál magického pole na předmětech, postavách, NPC nebo jen tak v prostoru na magických místech. Výstupem magiometru je číselná hodnota v telfech (viz. IC informace o dvou větvích teorie magického pole) jejíž přesnost záleží na schopnostech mága.
1.9.2006
Equilibrie přešla na patch 1.68.8099

29.8.2006
Vylepšení

- Spánek byl prodloužen až na 4 min, což umožňuje zahrát i zlé sny postavy a v přírodě navozuje nutnost hlídek.
- Lze zakoupit stany, které ač mají velkou váhu, tak je lze pod širým nebem mimo města postavit a vytvořit tak dočasný tábor s možností odpočinku ve stanu. Stany se liší maximálním počtem použití - tedy počtem cyklů rozbalení/sbalení.
- Nová možnost posílení útočných kouzel pro mágy za peníze. Pomocí tzv. magionů lze za zlato posílit útočná kouzla. Mág tak může za jistou vytvořit skutečně mocné a silné kouzlo, ovšem pozor - každé takové kouzlo jej vyčerpá a po velmi silném kouzlu bude potřebovat pomoc ostatních, neboť si musí co nejrychleji odpočinout jinak riskuje smrt vyčerpáním. Systém je stále sledován a dolaďován aby nedošlo k přesílení mágů a zaklínačů.
- Snížena účinnost nealkoholických nápojů, lahve s pramenitou vodou jsou zrušeny zcela. Na vyvážení je naopak markantně posílena kapacita a účinnost čutor, naplnitelných lahví a soudků na vodu. Každá nová postava nově obdrží malý hrneček na pití z kašen, pramenů a fontán.
17.8.2006
Chystá se sraz!

Jednoduše, pokud vám Role Playing a fantasie něco říká, neváhejte a přijďte mezi nás. O historky ze světa Equilibrie určitě nebude nouze a o věčné diskuze nad pravidly a herními systémy také ne.
Bližší informace na fóru.
13.8.2006
Vylepšení

Druidé a hraničáři nově mají možnost ovládaná lesní zvířata převádět i mezi lokacemi, ale při každém takovémto přechodu je jistá pravděpodobnost, že se zvíře splaší a vrátí se zpět do svého teritoria. Druidé a hraničáři tak mohou využívat pomoci lesní zvěře, ale pouze nepříliš daleko od lesa.
8.8.2006
Update

29.6.2006
Update

28.6.2006
Vylepšení

- Světelné iluze je nyní možné nastavit pomocí Knihy světel, stačí prostě jen vybrat barvu.
- Všechna ohniště lze nyní zapálit i pěti různými ohnivými kouzly.
- Při opakovaném rychlém pití lektvarů léčení a lektvarů Vyleč kritická zranění je nyní možnost, že se postavě udělá zle od žaludku (příliš koncentrovaný lektvar) a bude na chvíli vyžazena jako nemohoucí z boje. Postupem času se pravděpodobnost žaludečních křečí po vypití lektvaru snižuje. Pití jednotlivých časově oddělených lektvarů je tak bezpečné. Kopnout do sebe dva nebo tři lektvary léčení prakticky najednou je skoro jistota žaludečních křečí. Při CvC soubojích tak už nyní tolik nezáleží na tom kolik má kdo lektvarů léčení.
- Zprovozněn systém mzdy. Postavy jsoucí ve službách nějakého NPC uskupení (stráže, univerzita atd...) tak mohou svou činností ve spolku vydělávat. Jednou za čas si postava dojde za určeným výplatním NPC a tam si vybere svou výplatu. Variabilita při nastavení pracovního poměru je dosti veliká.
- Zprovozněn kompletní systém pronájmu bytů a domků. Postava tak může dlouhodobě mít pronajatý dům či byt. K dispozici 37 bytů a domů rozlišených podle kvality, ceny, místa, vybavení, přítomnosti perzistentní truhly a rozlohy. Při dlouhodobém pronájmu je možné IC cestou změnit vybavení domu či bytu.
- DM zperzistentnění lokace se nyní vztahuje i na NPC. Při obnově lokace za startu modulu jsou zperzistentněná NPC automaticky přidána mezi spawn. DM tak má možnost nejen trvale zasáhnout do světa rozmístěním nových objektů, ale i jeho obyvatel, zvířat a bestií.
- Nové funkční uspávací lektvary pro přimíchání do jídel nebo nápojů.
- V Hobitíně nyní vykupují lesní plody a maso. Půlorci nově vykupují maso a kožešiny.
19.6.2006
Vylepšení

18.6.2006
Update

26.5.2006
Update

V současné době je i v platnosti zajímavá nabídka - váš vlastní obraz na Equilibrii. Více informací na fóru.
17.5.2006
1. setkání hráčů Equilibrie i jiných sfér

Bližší informace na fóru.
3.5.2006
Vylepšení

- Nová kniha světel značně rozšiřující možnosti kouzla Světlo.
- Dynamický spawn pastí - nikdy si nebudete moci být předem jistí kde jsou pasti teď a jaké...
- Sbíratelné vrhací sekerky, jakmile se trefíte do bestie, tak ji v mrtvolce bestie i naleznete.
- Otevírání truhel a některé činnosti sběru/dolování nyní přilákávají pozornost případných bestií okolo.
- Systém automatického přejmenovávání bestií - např. už nepotkáte koboldy válečníky, kleriky a zvědy, ale jen koboldy - vzhledově i vlastnostmi různé NPC se jmenují z hlediska hráče shodně jen rodovým jménem (kostlivec, zombie, mumie, kobold, lesní skřet, obr, ještěřan atd..). DM samozřejmě vidí v paletě původní rozlišující názvy.
29.4.2006
Equilibrie přešla na patch 1.67.8093

27.4.2006
Equilibrie přešla na patch 1.67.8093

Exteriéry | 118 lokací |
Interiéry | 70 lokací |
Dungeony | 79 lokací |
Speciální lokace | 12 lokací |
Celkem | 279 lokací |
Celkový počet interiérů a různých pater dungeonů a samostatných jeskyní je mnohem vyšší. Z důvodu úspory počtu lokací (systémové omezení) jsou malé dungeony a interiéry seskupovány po vícero na lokaci.
25.4.2006
Update

24.4.2006
Update

- Pokusně zprovozněn systém detekce vodních ploch. V hluboké vodě je navíc postava či NPC zpomalena. Bestie mají různou náchylnost k vodě - některé se vody štítí, jiné půjdou jen do mělké vody, jiné i do hluboké a jiné vodu ignorují.
- Nové střelecké terče počítající skóre, můžete tak uspořádat i turnaj na vlastní pěst (velké královské trunaje samozřejmě budou).
- Množství nových luxusních předmětů od sladkostí všeho druhu přes luxusní pití až po dámská líčidla a soupravy na úpravu vousů.
- Předměty "orčí magie". Praštíte lebkou o zem, zlomíte kost, dupnete na krysí zub...a něco se stane.
19.4.2006
Update

15.4.2006
Vylepšení

8.4.2006
Vylepšení

Zajímavost: nejdelší přímá cesta na Desce je tímto prodloužena na 41 lokací.
3.4.2006
Vylepšení

21.3.2006
Vylepšení

Dalším zajímavým systémem je TIS - Transition Information System. Do jisté míry odstraňuje nemožnost zjistit situaci za OOC přechodem mezi lokacemi. Stačí se postavit u přechodu a za chvilku rozhlížení hráč postavy získá obecnou a nekonkrétní informaci o situaci v okolí druhé strany přechodu.
13.3.2006
Vylepšení

7.3.2006
Vylepšení

28.2.2006
Vylepšení

21.2.2006
Vylepšení

19.2.2006
Vylepšení

17.2.2006
JEDEME !!!

14.2.2006
Server umístěn na páteř!

13.2.2006
Postup prací

10.2.2006
Jak je veliká Equilibrie?
Exteriéry | 79 lokací |
Interiéry | 78 lokací |
Dungeony | 57 lokací |
Speciální lokace | 11 lokací |
Celkem | 225 lokací |
Skutečný počet interiérů je vzhledem k sjednocování různých interiérů do stejných lokací (technická nutnost) mnohem vyšší. Odhadem se pohybuje okolo 130-150 interiérů a pater různých objektů.
9.2.2006
Postup prací

7.2.2006
Postup prací

6.2.2006
Stav modulu
Exteriéry | 112% |
Interiéry | 100% |
Dungeony | 110% |
NPC Tirínské království | 100% |
NPC Železná říše | 100% |
NPC Ostrov vyvrženců | 100% |
NPC Druhá strana | 100% |
Rohovory | 100% |
Systémové věci | 100% (systém magických akumulátorů přenesen do rozšíření, navíc přidány z rozšíření jedy) |
Doprava | 100% |
Obchody | 100% |
Spawn | 85% |
Dodělávky | 95% |
Zbývá dodělat:
- Sjednotit modul a propojit přechody, lodní linky a teleporty (Labirův základní modul + Onyxovi nové lokace)
- Otestovat kouzla a jedy pro aplikaci do modulu z vývojového modulu
- Rozmístit prameny a místa kde lze nabrat vodu v Železné říši
- Některé doplňky nových systémů v Železné říši
- Revidovat a zeštíhlit haky
- Nastavit spawn
- Nastavit loot (dát věci do loot-based řídících truhel)
- Nastavit poklady (dát věci do treasure-based řídících truhel)
- Upravit skripty pro generování pokladů/lootu pro generování i zlata
- Zprovoznit hratelné bardské nástroje v2.0 v modulu
- Dopsat knihy do knihoven
- Modlitební knížky
- Otestovat řádně Prvotní kámen (vstup do světa)
30.1.2006
Postup prací

25.1.2006
Postup prací

25.1.2006
Stav modulu
Exteriéry | 100% |
Interiéry | 100% |
Dungeony | 90% |
NPC Tirínské království | 100% |
NPC Železná říše | 85% |
NPC Ostrov vyvrženců | 100% |
NPC Druhá strana | 100% |
Rohovory | 85% |
Systémové věci | 85% |
Doprava | 100% |
Obchody | 100% |
Spawn | 0% |
Dodělávky | 0% |
25.1.2006
Postup prací

23.1.2006
Máme server!



23.1.2006
Postup prací

- 4 interiéry Ostrova vyhnanců +NPC
- Vězení pirátů
- Krčma +patro
- Vetešnictví
- Chrám
- Spawn
- Nová kouzla +úpravy kouzel +koncentrátory magie
- Úpravy některých povolání
- Natažení lodních linek
- Propojení systému zranění a nemocí se světem (úpravy některých bestií a lokací)
- Finální úprava haků (doplnění portrétů, odstranění duplicitních portrétů, oprava některých tilesetů, doplnění hudebních skladeb,...)
- Několik dungeonů a interiérů v Železné říši +NPC
- Tirínské království a Druhá strana dokončeny!
- 4 velké lokace Druhé strany
- 2 interiéry Druhé strany
- 2 lokace Ostrova vyhnanců
- Nové věcičky, doplnitelné čutory, atd...
- 4 nové zcela unikátní bestie (bludomor, bludodráp, bludoflex a bludopole)
- Zkontrolovány všechny obchody
- Opraveny drobné chybky v systémech
20.1.2006
Postup prací

19.1.2006
Postup prací

18.1.2006
Postup prací

Ještě asi 20 lokací zbývá do kompletace první fáze.
12.1.2006
Postup prací

- 1 interiér v Tirianu +7x NPC
- 4 lokace Druhé strany
- 2 interiéry Druhé strany
- 2 lokace Ostrova vyhnanců
- 5 interiérů Ostrova vyhnanců +NPC
- Spawn
- Nová kouzla +úpravy kouzel +koncentrátory magie
- Úpravy některých povolání
- Několik dungeonů a interiérů v Železné říši +NPC
- Hotovy všechny dungeony mimo Tirian
- Hotovo kopletně město Amfiberai
- Královské město Tirian hotovo z 98%, zbývají interiéry +NPC:
- 1x Patro magické univerzity
- 2x Patro magické univerzity
- 1x 1.patro paláce
- 1x 2.patro paláce
- 1x Palácové patro pro soužící
- 1x Kasárna +zbrojnice
- 1x Vězení
- 1x Nevěstinec +patro
- 1x Taverna +patro
- 1x Alchymista
- 1x Švec
- 1x Hospoda +patro +sklep
- 1x Skladiště
- 1x Řezník
- 1x Krejčí
- 1x Apatyka, dentistika a špitál +patro
- 1x Platnéř
- 1x Zbrojíř
- 1x Banka +podzemní trezory +patro s kancelářemi
- 1x Pošta
- 1x Chrám
- 1x Bardský dům +patro
- 1x Vetešník
- 1x Lovecké potřeby
- 1x Zbrojnice
- 1x Zlodějský krámek
- 4x Hradební chodby
- 5x Stoky
- 1x Sférální vězení na Prvotním kameni (lokace pro provinilce)
- Přepracovány NPC
- Doplněno množství předmětů (klenoty, šaty, boty, kouzelné bardské nástroje, lektvary, lékárny, RP lektvary...)
- Opraveny a rozšířeny možnosti některých skriptů
3.1.2006
Postup prací

29.12.2005
Postup prací

27.12.2005
Postup prací

23.12.2005
Postup prací

23.12.2005
Postup prací

- 8 lokací dungeonů v Tirínském království
- 10 interiérů v Amfiberai +NPC
- 5 lokací dungeonu v Tirianu
- 20 interiérů v Tirianu +NPC
- 5 lokací Druhé strany
- 2 interiéry Druhé strany
- 4 lokace Ostrova vyhnanců
- 5 interiérů Ostrova vyhnanců +NPC
- Spawn
- Asi 30 itemů
- Asi 30 typů bestií
- Nová kouzla +úpravy kouzel +koncentrátory magie
- Úpravy některých povolání
- Několik dungeonů a interiérů v Železné říši +NPC
- 7 interiérů +NPC
- 22 lokací dungeonů
- 11 zcela dokončených lokací
- Několik zajímavých skriptíků
- Rozšíření haků
- Systém zperzistentnění
23.12.2005
Postup prací

Navíc to dává DM dosud nevídanou možnost trvale zasáhnout do světa bez nutnosti editovat modul! Samozřejmě se bude vždy jednat o malé zásahy, ale i tak je to velmi silný nástroj (např. zatarasení průchodu či dveří, přidání lavičky, vytvoření tábora nebo ohniště...).
Zátěž na server při uložení cca 300 placeablů je jen 150 ms (0.15 sec)!
19.12.2005
Postup prací

19.12.2005
Postup prací

19.12.2005
Postup prací

16.12.2005
Postup prací

- Asi 50% interiérů a dungeonů.
- NPC postavy asi do 60% lokací.
- Asi 30% bestií do palety.
- Asi 20% věcí do palety.
- Upravit a dodat nová kouzla.
- Některé části webu.
- Objednat výkonný server.
- Získat profi-hosting na páteřní síti.
- Nakreslit mapu.
- Sepsat některé reálie.