7
grafika
server.equilibrie.cz:5121
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
Vylepšení krajiny
grafika
Systémy
grafika
Kouzla, magie a modlitby
grafika
Dovednosti a odbornosti
grafika
Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť
grafika
Vylepšení AI
grafika
Craft
grafika
Různé drobnosti
grafika
Možnosti pro vyspělé hráče
grafika
Úpravy povolání
grafika
DM nástroje

Equilibrie nabízí


Výuka či odměna


obrázek Kategorie Dovednosti a odbornosti
Zdroj Equilibrie
Stav Aktivní
O
bdrží každé povolání na 2. úrovni. Nahrazuje ovládací předměty "Runa výuky" či "Žezlo výuky".

Pomocí této dovednosti může hráč postavy odměnit jinou postavu vlastními zkušenostmi. Míra úspěšnosti přenosu záleží na moudrosti učitele a inteligenci žáka. Částku i žáka je samozřejmě možné stanovit. Učitel je bonifikován malým vylepšením aury.

Použití této dovednosti je dvojí. Prvně hráč může odměnit postavu jiného hráče, pokud jej pěkná hra druhé postavy pobavila. Druhé je při výuce. Například jedna postava učí jinou střelbě z luku nebo boji. Po ukončení výuky se rozhodne hráč postavy učitele odměnit pozorného žáka zkušenostní částkou kterou se vlastně naučil.

Tato dovednost rozhodně neslouží k přenosu zkušeností z OOC důvodů (např. z končící postavy na novou). Pakliže máte stejně nutkání toto dělat, pak vězte že se jedná o porušení pravidel a navíc se jedná o velmi snadno dohledatelnou věc - o každém použití této dovednosti se DM dozví i kdyby nebyl zrovna ve hře.

Tzv. starší hráči (hostitelé) získávají po domluvě s DM hostitelskou verzi této odbornosti jenž není vázána omezením 1x použití za den a jenž nabízí širší nabídku možností. U takových hráčů se předpokládá, že sami svou aktivní hrou a aktivním přístupem vytváření zábavu a dobrodružství pro ostatní postavy a i je odměňují. Následně tito starší hráči reportují DM své aktivity a DM následně dle svého uvážení uděluje postavám takovýchto hráčů zkušenostní odměnu za jejich činnost pro svět.

Často se jedná o postavy jenž jsou již dlouhodobější a mají nějaké postavení ve světě. Jedná se tak i o možnost jak mohou vysokolevelové postavy dále postupovat ziskem zkušeností ačkoliv již např. nezískávají pro svůj vysoký level zkušenosti ani za čas ani za zabíjení bestií.