4
grafika

server.equilibrie.cz:5121

online

grafikagrafika

Herní čas: 24. 06. 1219 02.21

grafika
grafika
grafika
grafika
Vylepšení krajiny
grafika
Systémy
grafika
Kouzla, magie a modlitby
grafika
Dovednosti a odbornosti
grafika
Bestie, přítelíčci, summoni a jiná havěť
grafika
Vylepšení AI
grafika
Craft
grafika
Různé drobnosti
grafika
Možnosti pro vyspělé hráče
grafika
Úpravy povolání
grafika
DM nástroje

Equilibrie nabízí


Magiony


obrázek Kategorie Kouzla a modlitby
Zdroj Equilibrie
Stav Aktivní
M
ágové a zaklínači mají nyní k dispozici tzv. magiony - kameny, krystaly nebo koule, které lze na vybraných místech za peníze u NPC nabít magií a tu později použít pro posílení útočných kouzel. Účinek magionů se sčítá (respektive násobí) s posilující metamagií.

Magiony se liší svou kapacitou (kolik magie se do nich vejde) a svým účinkem (jak moc posílí kouzlo). Existují i multimagiony u nichž je možné účinek nastavit v daném rozsahu. Magion lze aktivovat nebo jej mít neaktivní. Kouzla se posilují automaticky při seslání, pokud má mág u sebe aktivní magion - na posílení kouzla je mág upozorněn ihned po seslání a to tolikrát, kolikrát magion dodá kouzlu magii (kouzla si čerpají pro každý cíl zvlášť).

Aktivní je vždy jen jeden z magionů mága - jakmile jeden zaktnivní ostatní se deaktivují. Pokud by přesto měl aktivních magionů více, tak se vezme náhodně jen jeden z nich.

U každého magionu lze okamžitě zjistit jeho stav a aktivitu. Míra nabití a aktivita se totiž promítá v jeho jménu.

Magiony jsou dosti nebezpečná magická věcička schraňující dosti značné množství magie. Proto pro bezpečnou manipulaci je nutné alespoň nějaké umění (levely) mága nebo zaklínače. Každý magion má tak i minimální bezpečnou úroveň - pokud uživatel má úroveň mága či zaklínače nižší vystavuje se riziku, že magion při použití vybuchne a uvolní najednou veškerou magii v něm uschovanou do sesilatele a bytostí kolem něj. Toto riziko roste s rozdílem úrovní uživatele a minimální bezpečné úrovně magionu.

Používání magionu vyžaduje proto soustředění a koncentraci. Z tohoto důvodu je po seslání kouzla mág i poněkud více unaven. Míra únavy závisí na množství magie z magionu poskytnuté, jehož tok musí mág či zaklínač kontrolovat (mág vědomně, zaklínač podvědomně).

Magiony byly vytvořeny pouze pro posílení útočných kouzel proti NPC bestiím, jenž jsou mnohem silnější a odolnější než s čímž počítají kouzla. Mág má tak možnost i jedním kouzlem pozabíjet útočící bestie, ovšem pokud obětuje nějaké množství zlata (nepřímo přes nabití magionu).

Ačkoliv nejsem příznivcem (spíše odpůrcem) znalostí herní mechaniky a jejích hodů a čísel, tak musím uznat že v tomto případě je na místě nějaké údaje poskytnout:

Magion si bere 1 jednotku magie za 1 hp zranění čehokoliv v dosahu kouzla. Pokud tedy například mág napálí maxovaný fireball do skupinky 4 bestií s využitím unopoloměrného magionu (účinek +150%), tak zranění jenž způsobí samotný fireball je 36 na bestii (6d6 maxovaně), s magionem 36*2.5=90. Z magionu se tedy odčerpá 4*(90-36)=216 bodů magie.

V žádném případě se tak nejedná o maximalizaci kouzlících povolání, pouze o možnost mága či zaklínače projevit za určitou oběť ve vypjaté situaci svou moc velmi účinným kouzlem. Nemožnost používat magiony posílená kouzla jako na běžícím pásu je daná jak jejich cenou, tak i stoupající únavou sesilatele - mág s velmi mocným magionem může tak jedním kouzlem pobít nepřátele ale dále je efektivně zneschopněn akce a musí si urychleně odpočinout, jinak riskuje smrt.

Seznam kouzel jenž mohou čerpat magii z magionu

Jedná se pouze o kouzla pro čaroděje a zaklínače. Bohužel některá vhodná kouzla jenž chybí v tomto seznamu nejsou zatím upravena neboť využívají hakově předdefinované účinky do kterých prakticky skriptově nelze zasáhnout.

0. okruh - Kyselinový střik (Acid splash)
0. okruh - Rána elektřinou (Electric Jolt)
0. okruh - Paprsek mrazu (Ray of Frost)

1. okruh - Hořící ruce (Burning Hands)
1. okruh - Horizikaulův hřmot (Horizikaul's Boom)
1. okruh - Ledová dýka (Ice Dagger)
1. okruh - Magická střela (Magic Missile)
1. okruh - Paprsek negativní energie (Negative Energy Ray)
1. okruh - Ubliž nemrtvým (Equilibrie)

2. okruh - Výneň (Combust)
2. okruh - Zbroj smrti (Death Armor)
2. okruh - Gedleeho elektrická smyčka (Gedlee's Electric Loop)
2. okruh - Melfův kyselinový šíp (Melf's Acid Arrow)

3. okruh - Ohnivá koule (Fireball)
3. okruh - Plamenný šíp (Flame Arrow)
3. okruh - Blesk (Lightning Bolt)
3. okruh - Mestilův kyselinový dech (Mestil's Acid Breath)
3. okruh - Výbuch negativní energie (Negative Energy Burst)
3. okruh - Sršící koule (Scintillating Sphere)
3. okruh - Upíří dotyk (Vampiric Touch)

4. okruh - Ledová bouře (Ice Storm)
4. okruh - Isaacova menší bouře střel (Isaac's Lesser Missile Storm)
4. okruh - Stínové vyvolání (Shadow Conjuration)
4. okruh - Stěna ohně (Wall of Fire)

5. okruh - Kulový blesk (Ball Lightning)
5. okruh - Smrtící mrak (Cloudkill)
5. okruh - Kužel mrazu (Cone of Cold)
5. okruh - Cejch (Firebrand)

6. okruh - Kyselinový mrak (Acid Fog)
6. okruh - Řetězový blesk (Chain Lightning)
6. okruh - Isaacova větší bouře střel (Isaac's Greater Missile Storm)
6. okruh - Stíny (Shades)

7. okruh - Duhová sprška (Prismatic Spray)

8. okruh - Hrozivé vadnutí (Horrid Wilting)
8. okruh - Zápalný mrak (Incendiary Cloud)
8. okruh - Sluneční výbuch (Sunburst)

9. okruh - Roj meteorů (Meteor Swarm)